icon-arrow icon-facebook icon-linkedin icon-mail icon-mail-company icon-phone icon-twitter icon-whatsapp icon-share icon-link icon-download icon-youtube icon-flickr icon-search icon-close icon-filter icon-round-close icon-vcard paper-plane icon-footprint icon-faq icon-maps Vimeo

Vragen over onze planning

Hier vindt u de antwoorden op de veelgestelde vragen over de planning.

Hoelang duren jullie werkzaamheden?

De duur van onze werkzaamheden is afhankelijk van de aard van de werkzaamheden, dat geldt zowel voor de rioolinspecties als voor de rioolrenovaties. Wij hebben hierbij te maken met verschillende factoren en dat maakt het lastig om op voorhand te zeggen hoelang deze werkzaamheden duren. Wanneer onze werkzaamheden overlast voor u kunnen veroorzaken dan informeren wij u altijd middels een bewonersbrief. In deze brief staat de periode vermeld waarop wij aan de slag gaan, maar we kunnen geen tijdsindicatie geven.

 

Wanneer komen jullie bij ons in straat?

Wanneer wij bij u in de straat werkzaamheden moeten verrichten dan stellen wij u op de hoogte middels een bewonersbrief. In deze brief staat vermeld in welke periode wij bij u in de straat aan het werk gaan. Het is helaas niet mogelijk om een tijdsindicatie te geven, omdat we te maken hebben met verschillende factoren die ons werk kunnen vertragen. We werken normaliter tussen 07.00u en 18.00u. Buiten deze tijden hoeft u dan ook geen voorzorgsmaatregelen te nemen, tenzij anders wordt aangegeven. Wanneer wij bij u in de straat aan de slag gaan dan duurt dit enkele uren tot een dag.

 

Hoe weet ik of mijn straat al is gereinigd en geïnspecteerd?

Als de in de brief vermelde periode is afgelopen, kunt u ervan uitgaan dat wij geweest zijn. Als de werkzaamheden vertraging hebben opgelopen ontvangt u van ons een nieuwe brief.